lördag 2 april 2011

Ett inlägg som inte handlar om Cirkeln ... eller jo förresten, lite!

Jag vet att det har blivit mycket om Cirkeln här på bloggen senaste tiden. Det är helt enkelt så att det inte finns plats för så mycket annat i mitt liv just nu. Det, och att starta upp aktiebolaget, och att hinna med mitt vanliga jobb på Aftonbladet...
Men igår hade vi middag hos Pär och jag blev lite vinfull och blev sådär älskar-mina-vänner-sentimental i taxin på vägen hem. Längtar lite tills jag har ett liv igen. *spännande koncept*

Och om nån av er till äventyrs är hemma så kan ni ju alltid lyssna på "Röör i P4" kl 22.05, när jag och Sara pratar skräck - och Gunilla läser högt ett stycke ur boken!

Och det här gjorde mig urglad! 

4 kommentarer:

  1. Kollade igenom den här föreläsningen och kom att tänka på hur du har kämpat med boken.

    http://www.austinkleon.com/2011/03/30/how-to-steal-like-an-artist-and-9-other-things-nobody-told-me/

    SvaraRadera
  2. Mats! Så kul att det funkar med bokprojektet! Jag berättade för min dotter, som är så sjukt bokmalig att man blir avundsjuk på hur det var att läsa när man var liten, att ni har skrivit Cirkeln och att det kanske blir film och sånt där coolt. Hon bara: "Får jag spela huvudroll? Statist då? Jag vet, jag är för liten men om några år?" Stella är 13. Jag sa att kanske, kanske kan jag fixa en signerad bok. "Vad bra, sa Stella, då håller du den några år tills jag blir äldre!"

    SvaraRadera
  3. Simon: haha! Klart vi ska fixa en signerad bok!
    DOA: shit, älskar! TACK!

    SvaraRadera
  4. Kul att du gillade tipset.

    SvaraRadera